fredag 13. januar 2012

Til Godt folk i Harstad byen min :)

Heisan Godt folk i hjembyen min Harstad :)

Hørte rykta at det va en liten ting om livet mitt i L.A i Harstad Tidende i dag,
inkludert en link til bloggen min :)

 Bloggen blei opprinnelig laga for at venna og familie skulle kunne følge livet mitt i L.A
Også har den har utvikla sæ underveis 
til å inkludere dem som like humoren i det æ skriv
og bildebruken min

Lillesøster og soulmate Laila og mæ på Gangsås 31/12/2011 :)



Av og til e bloggen super å ha når man har nedtura..
OG opptura
for da e det så godt å få ut alle følelsa her!



Det e ikke bare solskinn i L.A
og det syntes æ e like viktig å få frem :)

Håpe dokker like bloggen min,
og at dok stikk innom innimellom og sier hei!


En dag.... ;)


STOR kos fra mæ! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar